קצת עלי

פזיותרפיסטית מוסמכת בעלת תואר ראשון (B.Pt) מאוניברסטת תל אביב.
בעלת נסיון בשיקום פציעות ספורט ופגיעות שלד-שריר.
אני מאמינה שכדי להגיע להצלחה מקסימלית של הטיפול חייבת להיות התייחסות וראיה של כל הגוף כאחד.
זאת אומרת, הבנה מלאה של מנגנון הפציעה וממה את/ה סובל/ת: מה הגורמים התורמים לכאב, איך היציבה משפיעה על הפציעה ואיך אנחנו מגיעים הכי מהר למטרה שנבחרה.
אז אם אתם סובלים מכאב שמגביל אתכם, התקשרו עכשיו ותזכו לחיים חדשים

בפגישה הראשונה נתחיל מתשאול בו אבין מה המטרות שלך ומה מפריע לך.
נמשיך בבדיקה הכוללת הערכה של היציבה במנח סטטי, בדיקה של הגוף בתנועה ותבניות תנועה. לאחר הבנה של הליקויים או ההגבלות ביציבה או בתבניות התנועה- אחפש את הסיבה לכך. אבדוק טווחי תנועה של מפרקים רלוונטים וכוח שרירים. כך נבין מה בדיוק גרם לפציעה ומה צריך לעשות כדי לרפא ולמנוע חזרה של הפציעה.
הטיפול משלב טכניקות מבוססות מחקר בתחום הפיזיותרפיה- דיקור יבש, טייפינג, טיפול מנואלי ותרגילים. כמו כן טכניקות אבחון וטיפול מעולם הקינזיולוגיה היישומית.

מנסיוני על מנת להגדיל את אחוזי ההצלחה של הטיפול וכמה שיותר מהר, צריך להתייחס לכל הגוף כפי שאנו רואים בבדיקה כיום, אך גם חשוב להתייחס להיסטוריה הרפואית- פציעות, כאבים או ניתוחים שהיו בעבר יכולים להשפיע על הפציעה הנוכחית.

למה כואב?
כאב במקום מסוים, הוא לרוב תוצאה של עומס מתמשך על הרקמה. חלוקת עומסים לא נכונה תגרום לעומס מתמשך על רקמה מסוימת ובסוף לפציעתה. לכן, נראה שטיפול יעיל יתמקד בגורמים לפציעה- בשרירים חלשים סביב האזור הכאוב, בטווחי תנועה שחסרים במפרקים סמוכים לאזור הכאוב וכדומה. זאת אומרת הטיפול יתמקד גם באזור הכאוב עצמו אך החלק החשוב והעיקרי יותר של טיפול יעיל הוא דווקא בגורמים לפציעה (גורמים אלו יכולים להיות סביב הפצעה עצמה או במקומות רחוקים מהפציעה).

בפיזיופיקס נבדוק, נאבחן ונטפל באופן ספציפי, מדויק ומהיר.

בואו להתחיל בשינוי, השאירו פרטים ואחזור אליכם